wtorek, 12 sierpnia 2014

Żłobek dla młodszego synka

Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moimi zmaganiami z poszukiwaniem żłobka dla mojej młodszej pociechy. Niestety po skończeniu urlopu macierzyńskiego zmuszona byłam wrócić do pracy, piszę niestety, ponieważ chciałabym jak najdłużej uczestniczyć w początkowych miesiącach życia mojego dziecka. Życie jednak czasem decyduje za nas, tak więc stanęłam przed decyzją dotyczącą przyszłości mojego maleńkiego synka. Rozważaliśmy z mężem znalezienie jakiejś kompetentnej niani, jednak żadna pani z którą się spotkaliśmy nie spełniała naszych oczekiwań... Tak więc kiedy poszukiwania opiekunki nie przynosiły zadowalających rezultatów, a czas uciekał pozostała opcja żłobka. Szukaliśmy miejsca, w którym nasze dziecko miałoby dobrą opiekę, a jednocześnie mogłoby się rozwijać. Powiem Wam, że w Warszawie jest sporo takich placówek, jednak problem stanowi znalezienie wolnego miejsca. W końcu wyszukaliśmy wspaniały żłobek na warszawskiej Ochocie o wdzięcznej nazwie Zakątek Radości. Miejsce to zachwyciło nas swoją bogatą ofertą zajęć plastycznych, tanecznych i gimnastycznych. Dla bardziej wymagających rodziców, oferowane są także dziecięce zajęcia z języka angielskiego. Mieliśmy wiele szczęścia, że natrafiliśmy na tę placówkę, a do tego udało nam trafić na wolne miejsce. Jaś jest przeszczęśliwy, tak więc my również ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz