piątek, 15 sierpnia 2014

Od dzieci dla tatusia - czyli najlepszy prezent

Wielkimi krokami zbliżały się urodziny mojego męża. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się co mu kupić i o ile z prezentem od siebie (jego ulubione perfumy) nie miałam problemu, o tyle wymyślenie prezentu od dzieciaków nie było już takie proste. Oczywiście dzieci bardzo chętnie zrobiły laurki i zdeklarowały pomoc (już nie mogę się doczekać...) przy pieczeniu tortu, ale na właściwy prezent, zdecydowanie polecały mi kupno zestawu klocków lego... Przez chwilę nawet byłam skłonna ich posłuchać, ale na szczęście ocknęłam się w odpowiednim momencie. I tak wpisując przynajmniej pięć razy dziennie w wyszukiwarkę hasło „najlepszy prezent dla taty”, natrafiłam na stronę oferującą spersonalizowane kalendarze ścienne z własnymi zdjęciami. I tak oto wybraliśmy z Zosią i Adasiem najpiękniejsze zdjęcia rodzinne, z których następnie powstał piękny kalendarz. Dzieciaki wręcz nie mogły uwierzyć w to, że nasze zdjęcia będą teraz wisieć na ścianie w formie kalendarza. Mój mąż, kiedy tylko zobaczył prezent był niesamowicie wzruszony. Od razu podjął decyzję, że kalendarz zawiśnie w jego biurze, aby mógł sobie na niego patrzeć, zawsze wtedy, kiedy za nami zatęskni. Muszę przyznać, że był to naprawdę fajny pomysł. Już planujemy, że podczas wakacji, na które niedługo wyjeżdżamy, postaramy się robić jak najlepsze fotki, które będą przypominać nam o wspólnych, radosnych chwilach przez cały rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz