poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Domek dla lalek to najlepszy prezent dla dziewczynki!

Witajcie na moim blogu! Będę tutaj opisywać wesołe życie naszej rodzinki. :)

Urodziny mojej córki zbliżały się wielkimi krokami. To były jej piąte urodziny, więc należało przygotować coś naprawdę specjalnego. Wymyśliłam więc przyjęcie niespodziankę, które miało odbyć się w pobliskiej kawiarni. Zadbałam o cały wystrój, menu, które miało być utrzymane, podobnie jak dekoracje, w kolorze różowym oraz o listę gości, która obejmowała najbliższą rodzinę i ukochane koleżanki mojej córki. Jednak największy problem mi i mężowi sprawiło wymyślenie prezentu. No, bo jak wiadomo, w dzisiejszych czasach powinno się kupować jedynie komputery, tablety i extra nowoczesne smartphony, co dla mnie jest jakimś nieporozumieniem. Ja w wieku Zosi bawiłam się misiami i lalkami! No właśnie, te myśli naprowadziły mnie na wspaniały trop, a mianowicie domek dla lalek! Mąż też był zachwycony pomysłem. Ta, może się wydawać, staroświecka zabawka rozwija przecież dziecięcą wyobraźnię i co więcej, Zosia może do zabawy zaprosić także koleżanki. Decyzja została podjęta i wyruszyliśmy na poszukiwania. Od razy zrezygnowaliśmy z wszystkiego, co było sygnowane najbardziej popularnej, wychudzonej lalki, ponieważ nie chcemy wbijać Zosi do głowy tych strasznych kanonów piękności. Wybraliśmy więc piękny, duży domek, idealny dla normalnych lalek. Na przyjęciu, kiedy nasza córka otworzyła prezent radości nie było końca! Dlatego apeluję: rodzice kupujcie domki dla lalek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz