środa, 13 sierpnia 2014

Manicure hybrydowy – idealne rozwiązanie dla młodych mam

Każda z nas lubi dobrze wyglądać, a nie od dziś wiadomo, że kobieta z zadbanymi paznokciami, to zadbana kobieta. Jednak pielęgnacja paznokci przeważnie zajmuje mi, jako młodej mamie strasznie dużo czasu. Trzeba zmyć stary lakier, odsunąć skórki, skrócić i pilnikiem nadać im odpowiedni kształt. A potem kilka warstw malowania: baza, lakier nakładany podwójnie i utwardzacz. Która z nas ma na to czas w dzisiejszym, zabieganym świecie? Bo ja nie! Muszę zajmować się małym synkiem, starszą córką, do tego pracuję i mam na głowie cały dom! Dlatego jakiś czas temu zdecydowałam się na tak zachwalany w każdym salonie kosmetycznym w Warszawie, manicure hybrydowy. No właśnie, w Warszawie salonów jest multum, dlatego zupełnie nie wiedziałam na który się zdecydować. W końcu koleżanka poleciła mi swoją sprawdzoną manicurzystkę i już dłużej nie zwlekała. Wybrałam się na wizytę i muszę przyznać, że jestem wniebowzięta! Manicure hybrydowy nie tylko wykonuje się bardzo szybko (całość zabiegu trwała może 45 minut), to jeszcze jest supertrwały! Swój noszę już 2 tygodnie i nic jeszcze mi nie odprysnęło! Jedynym minusem jest fakt, że jeśli komuś paznokcie szybko rosną, to będzie musiał często chodzić na uzupełnienie. Zdecydowany plusem jest to, że tego typu manicure nie niszczy płytki paznokcia. Polecam ten zabieg, szczególnie młodym mamom, ponieważ oprócz tego, że jest to dla nas godzinka relaksu, to jeszcze pomaga zaoszczędzać czas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz